Zintegrowana Polityka Baltic Towers

Najwyższe kierownictwo BALTIC TOWERS, jako przemysłowy dostawca wież dla farm wiatrowych, w oparciu o misję i wizję firmy, jej wartości, takie jak transparentność, zaangażowanie, odpowiedzialność, innowacyjność, a także o zasady skupiające się na klientach i ludziach, poprzez określenie różnych polityk i celów zobowiązuje się do:

  • Zrozumienia i spełnienia wymagań i oczekiwań, aby osiągnąć SATYSFAKCJĘ KLIENTA.
  • Zapewnienia realizacji swoich WARTOŚCI I ZASAD, w tym celu wdrożono Kodeks Etyki i Postępowania oraz Politykę Zgodności.
  • Odpowiadania na obawy różnych INTERESARIUSZY / STRON ZAINTERESOWANYCH.
  • Promowania CIĄGŁEGO DOSKONALENIA postaw, praktyk i procesów w firmie.
  •  Ustalania spójnych i mierzalnych CELÓW dotyczących jakości, ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa i higieny pracy.
  •  Oceniania zintegrowanego systemu zarządzania poprzez AUDYTY wewnętrzne i zewnętrzne w celu sprawdzenia wdrożenia i skuteczności niniejszej Polityki.
  • Prowadzenia skutecznego ZARZĄDZANIA RYZYKIEM poprzez wdrożenie polityki, komisji i ram kontroli wewnętrznej.
  • PRZESTRZEGANIA WYMAGAŃ PRAWNYCH obowiązujących w każdym z krajów, w których działa firma, a także innych wymagań, którym organizacja się podporządkowuje.
  •  Zapewniania SZKOLEŃ wymaganych do skutecznego wykonywania funkcji i zadań pracowników, zawsze zapewniająс bezpieczeństwo i zdrowie pracowników.
  • Zagwarantowania istnienia bezpośrednich, dwukierunkowych kanałów KOMUNIKACJI z różnymi odbiorcami.
  • Żądania odpowiedzialności od DOSTAWCÓW, PARTNERÓW I WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH STRON za przestrzeganie wszystkich kryteriów Baltic Towers.
  •  Wkładu w EFEKTYWNOŚĆ ENERGETYCZNĄ zaawansowanych inicjatyw mających na celu walkę ze zmianami klimatycznymi za pomocą polityki zrównoważonego rozwoju.
  • Zwiększania świadomości ekologicznej w celu OCHRONY ŚRODOWISKA i stosowania RACJONALNEGO WYKORZYSTANIA ZASOBÓW.
  •  Podejmowania niezbędnych środków, aby ZAPOBIEC I ZMNIEJSZYĆ NEGATYWNY WPŁYW NA ŚRODOWISKO, potencjalnie powodowany przez jego działalność i produkty, przez cały ich CYKL ŻYCIA.
  • Zapewnienia stosowania polityki BHP poprzez wdrożenie Wskaźnika Zapobiegania Ryzyku Zawodowemu, tzw. IPRL.
  • Zapewnienia BEZPIECZNYCH I ZDROWYCH WARUNKÓW PRACY w celu zapobiegania urazom i chorobom zawodowym.
  • Włączenia każdego pracownika w zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie z jego funkcją i obowiązkami.
  • Promowania KONSULTACJI I UCZESTNICTWA wszystkich pracowników i/lub przedstawicieli pracowników.
  • Włączania BHP do wszystkich naszych procesów zarządzania.
  • Stałego oceniania ryzyka związanego z każdym zadaniem. ELIMINOWANIA RYZYKA, KTÓREGO MOŻNA UNIKNĄĆ I MINIMALIZOWANIA TEGO, KTÓREGO NIE DA SIĘ UNIKNĄĆ.
  • Planowania, koordynowania i wdrażania DZIAŁAŃ ZAPOBIEGAWCZYCH, aby zminimalizować ryzyko w każdym miejscu pracy.

Treść niniejszej Polityki wspiera wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnie z normami ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 i EN 1090 i będzie rozpowszechniana na wszystkich poziomach organizacji, a także udostępniana wszystkim zainteresowanym stronom, które o to poproszą. Pracownicy firm zewnętrznych i wszelkie osoby uzyskujące dostęp do pomieszczeń firmy będą również zobowiązane do przyjęcia zasad zgodnych z tymi określonymi w niniejszym dokumencie.